reklama

TOALETY NESKLAMALI. Nie plesové, tie... záchodové!

Miesto: U nás, čiže kdekoľvek na Slovensku. Čas: Teraz, ale verím, že v budúcnosti už nie... Parkovanie: Počas pracovných dní platené! Toalety? Nesklamali. Ako vždy...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dlho-predlho stavané, opravované, ale teraz už konečne sprístupnené nemenované obchodné centrum "niekde" u nás.

Veľké, svetlé priestory, obchody ešte nie všetky otvorené, reštaurácia, kaviareň. Prvý dojem: celkom fajn! A toalety? Jasné, nové, čisté, ale...

Tušila som to, takže by som mala mať dobrý pocit... keby som sa s touto realitou u nás už nikdy nestretávala. Cítim, že možno máte rovnaký názor ako ja! Takže:

Vzhľadom na to, že nielen celosvetovo, ale aj na Slovensku žije „trošku“ viac žien ako mužov, dalo by sa očakávať, že tejto skutočnosti bude zodpovedať počet toaliet vo väčšine verejných zariadení.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Moderní muži trávia so svojimi ratolesťami viac času ako minulé generácie ich predchodcov. Dnešní ocinkovia vedia, zakiaľ maminka nakupuje, svoje bábätká prebaliť aj dať vycikať. Lenže: Kde?

K dvojnásobne menšiemu počtu dámskych toaliet je do ich priestoru ešte priložený 1, slovom „jeden!“ prebaľovací pultík. Asi iba pre mamičky, pretože žiaden tato by tam s dieťaťom nevošiel...

Ocinkovia majú šancu prebaliť svoje ratolesti iba na... Správne! Na dámskych toaletách! Paráda, že?

V myšlienkach som sa nostalgicky preniesla do Barcelony. Ja viem, ale... Bola som očarená čistými, útulnými toaletami, vysokým počtom toaliet pre mužov a ženy, pred ktorými sa netvorili žiadne rady, miestnosťami pre rodičov s deťmi, kde mohli byť detičky nielen prebalené, ale aj dojčené. A čuduj sa svete! Samozrejmosťou sú separátne toalety pre zdravotne postihnutých mužov a zdravotne postihnuté ženy. To je úroveň, že?!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Naša nemenovaná (ale konkrétna) realita:

  • Počet mužských toaliet: 8 (z toho 4 pisoáre)

  • Počet dámskych toaliet: 4 + prebaľovací pultík pre bábätká

  • Toaleta pre zdravotne postihnutých (spoločne pre ženy, mužov a deti): 1

  • Miestnosť pre rodičov s deťmi: 0

... ja už nemám slov! A čo vy?

Daniela Tichá

Daniela Tichá

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Prievidžanka narodená v Šuranoch. Som pracujúca manželka, dcéra, matka, babinka. Som vďačná životu za každú jeho ponuku. Žijem to, čo som si sama vybrala. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu